Friday, November 14, 2008

Mulanya Disini

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua,

Hari ni adalah detik sejarah untuk diri saya sebagai seorang penulis didalam blog.

Selama ini bukannya saya tidak pernah menulis tetapi hanya sebagai seorang pelajar dan pekerja,tetapi penulisan kali ini pada diri saya adalah untuk kepuasan diri saya sendiri.

Mungkin penulisan didalam blog ini akan mengembirakan atau menyinggung perasaan orang tapi itulah dia diri saya.

Saya tidak mahu menjadi seorang yang hipokrit yang hanya pandai bermuka-muka.
Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada blogger-blogger yang menjadi sumber inspirasi saya untuk menulis.

Ada beberapa nama yang perlu saya ucapkan terima kasih.

Yang pertama adalah isteri saya-Wan Nor Azura ( I love you soooo much )
dan anak2 saya Puteri Balqiah Aqilah,Puteri Dayana Aqilah dan Megat Danish Aqil.

Kedua - A Kadir Jasin ( Blog pertama sekali yg saya baca hingga sekarang)

Chedet ( Tak perlu lah kita nak tanya siapa dia-satu dunia kenal dia)

Utarawan( Mr Zukri Velentino- sound like Italian tapi Orang Melayu kita ni- The best article yg dia tulis dan yang paling saya suka - The Best Nasi Kandar in The World)

Razlan - sahabat saya Ketua Pemuda UMNO Bahagian Seputeh.

Kuda Kepang dan Kuda Ranggi.

Blog-blog ini lah yg selalu saya baca bila ada kesempatan.

Mungkin nama blog saya ini tidak berapa menarik dan nampak kelakar kerana saya adalah peminat setia kepada Allahyarham Tan Sri P.Ramlee.

Blog ini juga tidak menumpukan kepada kepada sesuatu kategori kerana itu nama blog ini " Hantam Sajer Lah Labu" supaya saya dapat menulis apa-apa sahaja yang terlintas dihati dan perasaan saya.

Saya memerlukan komen dan pendapat dari sahabat-sahabat,kawan-kawan,pembaca-pembaca dan blogger yg berpengalaman untuk membantu saya supaya dapat menulis dangan lebih baik.

Sekian. Wassalam



4 comments:

  1. Semoga Blog ni, dapat memanfaatkan dan mencetuskan ideologi yang bernas dan terkini....Good Bro !

    ReplyDelete
  2. hi bro..cool blog..

    there's a point in life when we should stop thinking about people's thought.. keep moving coz u got millions support from people who loves u..

    -:gegirl@assetdesk:-

    ReplyDelete
  3. Saya minta pendapat mengenai cabaran ekonomi dunia pada masa kini....

    ReplyDelete
  4. Here comes your wife comment on the new created blog, at last you did it after being talking about creating your own blog. BIG congrats to you dear. When you are inspired, you are creative and productive, hopes to get good information especially in economic scenario and politics after this.
    Cool intro. Bye! See you later!
    Tchau! Vejo vocĂȘ mais tarde.

    ReplyDelete